اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعیدغدیرخم در مشهد دلجویی شهردار مشهدمقدس از نیروی حفاظت فیزیکی بوستان خورشید بارش شدید باران خسارتی نداشته است | احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان امشب (۳ تیر ۱۴۰۳) بوستان‌های چهل‌بازه، وکیل‌آباد، کوه‌پارک و کوهشار مشهد تعطیل شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) نخستین جلسه شورای بسیج اداری استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد+ فیلم  کشف ۳۱۲۰ کیلوگرم آرد نانوایی در یکی از هتل‌های مشهد اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد به‌مناسبت دهه امامت و ولایت | نورافشانی ۵۰ نقطه مشهد در شب عید غدیرخم کدام پارک‌ها و بوستان‌های مشهد دارای مجموعه‌های بازی برای کودکان هستند؟
سرخط خبرها

تمهیدات سازمان ترافیک شهرداری مشهد در ایام پایانی ماه صفر و اربعین ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۸۲۷۵۳
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
تمهیدات سازمان ترافیک شهرداری مشهد در ایام پایانی ماه صفر و اربعین ۱۴۰۲
مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد در خصوص اقدامات این سازمان در ایام پایانی ماه صفر و روز اربعین توضیحاتی ارائه کرد.

علی سمیعی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص تمهیدات سازمان ترافیک شهرداری مشهد در اربعین و ایام پایانی دهه ماه صفر، اظهار کرد: انسداد ترافیکی در راهپیمایی اربعین در محور امام رضا از میدان ۱۵ خرداد و یک گره قبل از خیابان منتهی به خیابان امام رضا گرفته می‌شود و خطوط بی‌آرتی برای حمل و نقل عمومی فعال خواهد بود ضمن اینکه فردا سرویس‌دهی اتوبوس‌ها رایگان است.

وی افزود: طی ایام پایانی دهه صفر با توجه به حضور بیشتر زائران در حوزه ورود و خروج زائران به مشهد و مدیریت هسته مرکزی برنامه ریزی کردیم.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: زائران از ۵ محور ورودی نیشابور، قوچان، کلات، میامی و طرقبه شاندیز وارد مشهد می‌شوند که ایمن سازی در معابر ورودی انجام شده و مرکز کنترل نیز به طور ویژه یک گروه را برای پایش تصویری محور ورودی در نظر گرفته است.

سمیعی در خصوص اقدامات در محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی شهر، بیان کرد: در معابر پیرامون امام رضا، محور شیرازی، نواب صفوی، طبرسی و اندزرزگو توسط پلیس اعمال خواهد شد. همچنین پارکینگ‌ها پس از شروع طرح خودرو شهروندان و زائران را تحویل نخواهد داد. طرح ترافیکی از بعد از ظهر آغار و پس ازآن امکان ورود و خروج خودرو وجود ندارد.

وی افزود: سرویس‌های شاتلی برای انتقال زائرین از محل‌های اسکان به هسته مرکزی به صورت رایگان انجام خواهد شد و تا مادامی که پلیس مجوز دهد مسیر بی‌آرتی باز خواهد بود و اتوبوس‌رانی تا مسیری که امکان داشته باشد سرویس‌دهی دارد.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: با توجه به حجم زائران ممکن است پلیس تصمیماتی برخلاف برنامه‌ریزی فعلی اخذ کند. برخی دپوی حمل و نقل همگانی در مبادی ورودی پیش بینی کردیم که زائران وشهروندان به منزل و محل اسکان خود هدایت شوند.

سمیعی در نهایت گفت: جهت خروج زائران از شهر تدابیر یک طرفه شدن خیابان فدائیان اسلام، کوشش، میدان حافظ و خیابان امام خمینی برنامه ریزی شده و در صورت نیاز یک طرفه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->